Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Jenny - 23 oktober 2012 12:05

jaa, tänkte bara förtydliga lite att jag inte går omkring och gör glass var och varannan dag, utan jag köper såklart den som finns också (vilket några säkert listat ut;)). Jag äter nog lika mycket glass året om, bryr mig inte så mycket i fall snästormen viner utanför fönstret, glass passar alltid  


Som småbarnsförälder/husägare med ständiga projekt (som alltid lyckas kosta pengar)/student tycker jag mig inte alltid ha råd med Ben&Jerrys eller Häagen Dazs utan då finns det bra budgetalternativ. När det gäller lite mer "klassiska" smaker tycker jag Sia är en liten fining, men tycker inte deras "experiment" brukar vara någon större höjdare. Fy för deras Lingon -INTE gott! De får vacert hålla sig till det som de kan ;) Triumfglass har vanilj med krossad choklad i 2 litersbunke och den är också fin för en billig peng. Annars fungerar ju också allas våran GB. De har många smaker i olika utföranden och alla har väl någon liten favorit. Den senaste av mina personliga favoriter är deras 88:an som 0,5 litersglass. Också för en helt OK peng.


Ni som vill får hemskt gärna dela med er av era favoriter, de dyra såväl som våra fina budgetalternativ ;)

Presentation


En glassnörds bekännelser

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

glass


Ovido - Quiz & Flashcards